A Fidesz-közeli média további vádakkal támadja Magyar Pétert: az Origo fizetett reklámokkal is fokozza a karaktergyilkossági kampányt

Néhány, a Fideszhez közel álló médium egységes és sztereotípiákon alapuló vádakat fogalmazott meg Magyar Péterrel szemben, aki Varga Judit volt igazságügyi miniszter korábbi férje, miután ő kormányzati visszaéléseket emlegetett. Jelenleg például a feltételezett sminkhasználata és fotómanipulációja a támadások tárgya, amit az Origo kiadója, mely jelentős állami támogatást kap, fizetett reklámokkal is megtámogat.

Magyar Péter most kapja a nyakába, hogy Novák Katalin és volt felesége, Varga Judit távozása után, amikor is kiszállt a Nemzeti Együttműködés Rendszeréből és beszélt néhány kormányzati visszaélésről, a kormánypárti média egy része újabb támadást indított ellene. Először az értékes óráját és a focistafeleségezést emlegették, most pedig azzal vádolják, hogy sminkeli, vagy szerkeszti a képeit, ezzel is karaktergyilkosságot kísérelve meg ellene.

Az Origo fizetéses reklámokon keresztül is népszerűsíti a „Miért manipulálja Magyar Péter a róla készülő képeket?” című cikkét, ami úgy tűnik, hogy már „Nevetségesen manipulálja saját fotóit Magyar Péter – vajon miért?” címmel jelenik meg, noha az eredeti cím még megmaradt az URL-ben. A cikkben nem került sor Magyar Péter megszólaltatására, ehelyett az újságírók fejtik ki, hogy a férfi által közzétett képeken számos utómunka látható. Ebből kiindulva a szerzők többszörös feltételes mód használatával próbálnak következtetéseket levonni.

Az Origo fizetett posztban is támadja Magyar Pétert / Kép: Média1

A legintenzívebb gondolatok:

  • „Persze nincs kizárva az sem, hogy a száját nem csak digitálisan, hanem sminkkel is (rúzzsal, szájfénnyel) hangsúlyosabbá tették.”
  • „A politikai közlendő helyett nárcisztikus módon a kinézetén akar javítani, ami kóros hiúságra utal.”
  • „Az is lehet, hogy ezzel már külön ember foglalkozik, esetleg egy stáb, ami ugyancsak arra utal, hogy tudatos manipulációról van szó.”

Az Origo által közzétett cikk, amely a „talán-sminkről” szól, gyorsan elterjedt, és a címében már csak egy gyenge feltételezés maradt. A hasonlóan fontosnak tartott Bors is megjelentette a „Így sminkeli magát Magyar Péter” című írását, a bulvársajtó másik erőssége, a Ripost szintén beszámolt arról, hogy „Magyar Péter így sminkeli magát”, és a Metropol is hozzátette a maga „Magyar Péter sminkeli magát” című cikkét.

Forrás: Média1
Borítókép: Média1

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Legfrisebb hírek

Közösségi média


Hírlevél feliratkozás

* indicates required

Intuit Mailchimp

Időjárás

BUDAPEST IDŐJÁRÁS
Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Ads Blocker Detected!!!

We have detected that you are using extensions to block ads. Please support us by disabling these ads blocker.

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock