A Fidesz-közeli média további vádakkal támadja Magyar Pétert: az Origo fizetett reklámokkal is fokozza a karaktergyilkossági kampányt

Néhány, a Fideszhez közel álló médium egységes és sztereotípiákon alapuló vádakat fogalmazott meg Magyar Péterrel szemben, aki Varga Judit volt igazságügyi miniszter korábbi férje, miután ő kormányzati visszaéléseket emlegetett. Jelenleg például a feltételezett sminkhasználata és fotómanipulációja a támadások tárgya, amit az Origo kiadója, mely jelentős állami támogatást kap, fizetett reklámokkal is megtámogat.

Magyar Péter most kapja a nyakába, hogy Novák Katalin és volt felesége, Varga Judit távozása után, amikor is kiszállt a Nemzeti Együttműködés Rendszeréből és beszélt néhány kormányzati visszaélésről, a kormánypárti média egy része újabb támadást indított ellene. Először az értékes óráját és a focistafeleségezést emlegették, most pedig azzal vádolják, hogy sminkeli, vagy szerkeszti a képeit, ezzel is karaktergyilkosságot kísérelve meg ellene.

Az Origo fizetéses reklámokon keresztül is népszerűsíti a „Miért manipulálja Magyar Péter a róla készülő képeket?” című cikkét, ami úgy tűnik, hogy már „Nevetségesen manipulálja saját fotóit Magyar Péter – vajon miért?” címmel jelenik meg, noha az eredeti cím még megmaradt az URL-ben. A cikkben nem került sor Magyar Péter megszólaltatására, ehelyett az újságírók fejtik ki, hogy a férfi által közzétett képeken számos utómunka látható. Ebből kiindulva a szerzők többszörös feltételes mód használatával próbálnak következtetéseket levonni.

Az Origo fizetett posztban is támadja Magyar Pétert / Kép: Média1

A legintenzívebb gondolatok:

  • „Persze nincs kizárva az sem, hogy a száját nem csak digitálisan, hanem sminkkel is (rúzzsal, szájfénnyel) hangsúlyosabbá tették.”
  • „A politikai közlendő helyett nárcisztikus módon a kinézetén akar javítani, ami kóros hiúságra utal.”
  • „Az is lehet, hogy ezzel már külön ember foglalkozik, esetleg egy stáb, ami ugyancsak arra utal, hogy tudatos manipulációról van szó.”

Az Origo által közzétett cikk, amely a „talán-sminkről” szól, gyorsan elterjedt, és a címében már csak egy gyenge feltételezés maradt. A hasonlóan fontosnak tartott Bors is megjelentette a „Így sminkeli magát Magyar Péter” című írását, a bulvársajtó másik erőssége, a Ripost szintén beszámolt arról, hogy „Magyar Péter így sminkeli magát”, és a Metropol is hozzátette a maga „Magyar Péter sminkeli magát” című cikkét.

Forrás: Média1
Borítókép: Média1

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Legfrisebb hírek

Közösségi média

Mellékletek

Hírlevél feliratkozás

* indicates required

Intuit Mailchimp

Időjárás

BUDAPEST IDŐJÁRÁS